Natti natti onsdag !!

I går berättade jag att jag varit hos syrran och jag måste bara säga att - du har fått det jätte mysigt och fint pyntat !!
I går hände en annan kul grej, nämligen att min man blev i stort sett smärtfri i sina knän efter ett besök på idrotts skade kliniken i Uppsala , fantastiskt vad dom kan !! Han ska tillbaka på fredag för vidare undersökning och jag hoppas verkligen för hans skull att dom kan få bort smärtan helt och hjälpa honom till en lättare tillvaro!! Älskar dej och håller tummarna!!

I dag har jag pyntat och fixat i stort sett hela dan och jag har gjort buxbomskransar och så hade mina trä bokstäver kommit så dom var jag ner till ica och hämtade ut,dom är ju sååååå fina tycker jag!!










     

Ska lägga lite mossa el dyl runt dom små träden!





  I morgon måste jag hinna med att fixa mina naglar som tagit ordentligt med stryk av all målning!

I morgon hoppas jag att jag kan visa er bilder från en helt fädig trappa!!!
Nu är det verkligen hög tid att krypa i säng eftersom jag ska upp vid 7 så nu önskar jag er bara en skön natts sömn och  att ni får en fantastisk torsdag!!
kramar


Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

Hej ! Jag vet att vissa hatar sånna här inlägg, men det e inte säkert att just du gör de så jag chansar

Jag är med i en tävling där jag har chansen att bli personliga blogg 2008 åh det skulle vara väldigt kul

om du ville hjälpa mej med detta så klicka på denna länk = http://dianasblogg.blogg.se/2008/december/dags-att-rosta.html åh rösta på izzah.blogg.se



Åh sen tänkte jag även berätta att du hjälper inte bara mej utan att du skriver en kommentar i röstnings inlägget att du har röstat

så har även du cahns att vinna ! :P

Det du har chans att vinna en lyxig överraskning låter inte detta skojjsigt ?

Jag e i alla fall väldigt tacksam i fall du skulle villa hjälpa mej att lägga in en röst på min blogg izzah.blogg.se

Tack på förhand åh ha det bra ! ! ! :D

2008-12-04 @ 03:24:03
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Mindy

Här var det jul pysslat med..alltid kul att se andra som har samma kärlek till pyssel..De bokstäverna är bara för snygga :) Ha en skön dag..

2008-12-04 @ 10:45:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Här var det jul pysslat med..alltid kul att se andra som har samma kärlek till pyssel..De bokstäverna är bara för snygga :) Ha en skön dag..kram på dig

2008-12-04 @ 10:47:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

JA det är kul när det finns tomtar för de små som tror på han :) så får de komma fram o säga vad de önskar sig..så gulligt:)kram kram

2008-12-04 @ 11:48:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack snälla söta!! Kom snart o hälsa på igen! Du har fått det myspys du också! trappan var verkligen super!!!puss

2008-12-05 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0