Tisdag 1 vecka kvar till JUL

I dag har jag än en gång rasat runt och handlat det sista i julklappsväg i stort sett i alla fall ska bara fixa några små grejer till sen är det klart. Jag har även varit på sjukhuset med Oliver i dag (vilket tog några timmar ) och röntgat och kollat hans ben som han bröt i somras. Dom trodde ju då att han fått en skada på tillväxt zonen men det såg jätte bra ut i dag sa dom så det var ju bra i alla fall !!! När R kom hem så åkte vi och handlade all julmat förutom grönsakerna och frukten för det vill man ju ha frächt  så nu är det bara resten kvar , haha. I morgon ska jag försöka uträtta några ärenden med sånt som jag har kvar och sen tänkte jag försöka orka med att lägga in sillen och koka lite mer knäck!! På lördag åker R o. jag och Micke o. Fia till Utö på julbords och julmarknads wekend så vi sover på hotellet en natt. Ska bli jääääätttte mysigt , vi har så roligt i hop och maten på Utö värdshus är i världsklass!!






Ska hoppa in i duschen nu så nu önskar jag er en riktigt god natt och en mysig onsdag!!!
Sov Gott
Kram kram

Kommentarer
Postat av: M i n d i

Vilken mysig blogg jag hittade till nu. SÅ mycket fina bilder! Och det låter alldeles jätte mysigt med det där julbordet. :)



Ha det gott!

Kramis

M I N D I

2008-12-17 @ 08:45:45
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Mindy

God eftermiddag snäckan..Nu går tiden snabbt..ska bara jobba fram till lille julafton sen är man lång ledig..ska bli så skönt.Hoppas att du får en skön onsdag.kram kram

2008-12-17 @ 14:04:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Yvve

Julbords- och julmarknadsweekend... Mmmm, låter så mysigt!!!

Ha det gott!

Kramar

2008-12-17 @ 21:58:38
Postat av: Johanna

Jag vill oxååååå!! Det är ju så himla gott och mysigt!!! Hoppas att ni får paltkoma!!!hahaha puss

2008-12-17 @ 22:57:27
Postat av: annika

Mindi-

Tack för dina gulliga ord! kram och ha en fab torsdag

Yvve-

Tack för ditt inlägg, ja det ska bli mysigt. Ha en fab torsdag kram kram

Johanna lilla syster-

Ja självklart kommer vi få paltkoma det får vi ju varje år!

2008-12-17 @ 23:26:38
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0