Tordag till ända ........

Va uppe i ottan i morse igen så nu är jag rejält trött. Nu på kväll/natten har jag bundit  en ny krans till hallen ,lagt in sill och kokat knäck  mer än så hanns inte med jag måste ju sova lite också ! Ville i alla fall titta in och säga hej till er gulliga och önska er god natt själv kommer jag somna samma sekund som jag lägger ner huvudet ! :) Sov sött och dröm söta drömmar.
Lite bilder från i dag /kväll

  Suddigt blev det......ojdå

 Trä hjärta som jag hittade i en liten butik i Märsta härom dan!

 Sillen klar i burken !!

 Knäck !!!

 Det är fullt nu vet inte hur allt ska få plats !

 Liten nyfiken Tim kom in till köket och undrade vad jag gjorde, hihi

 Sten med text inköpt på samma ställe som hjärtat!!

Köpte granar häromdan fy va dyrt !!!!!


 men dom va fina i alla fall!

Näää nu måste jag i säng jag håller på att somna i stolen där jag sitter
kram på er och ha en underbar fredag och helg !!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Du värkar vara som mig--tycker om att pyssla o ha sig i hemmet :) Ha en skön helg..stor kram på dig från mig..

2008-12-19 @ 16:13:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: johanna

Schysst gran syrran!!!

2008-12-19 @ 17:43:02
Postat av: annika

Johanna-

Visst e den fin , ska försöka böka in den i kväll tihi

2008-12-19 @ 18:14:23
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Mindy

God jul...Krammar

2008-12-21 @ 14:36:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej snäckan...Det har skett lita tråkigheter..men det ger gott med sig..det var inte meningen att våran lilla skulle leva längre..men har några dagar kvar med oss..sen kommen dem lämna in oss o ge den ett syskon inom snar tid,,,gäller att vara starkt för att orka med detta..men man måste vara stark..kram kram

2008-12-22 @ 18:54:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

E ju inne här ibland och läser så jag passar på att önska God Jul och Gott Nytt år idag

Kram

eVis

2008-12-23 @ 13:23:31
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Mindy

Tack för allt stöd snäckan.Detta var inte meningen att detta skulle ske oss..men skönt att man fick reda på det nu så man kan göra något bra av det i stället & göra rätt beslut o gå vidare..Livet är inte rättvist,,,,man kan inte ta något för givet för då tas det bort från en..man måste leva för dag o se vad som sker..detta kommer vara kämpigt..men får ett nytt år o nya krafter för att odla ett syskon till lillen som lillen kommer övervaka oss från himlen o se så allt är bra med oss alla...man måste vara starkt o jag är så stålt över mig själva att jag tar detta så bra som jag gör..många har det myclet värre som får gå längre eller när de är några år eller månader o inte kna överleva..det är värre för då fester man sig mycket mer än vad vi har hunnit göra..detta ger bara nya tag o mer styrka att gå vidare.Ha en skön helg..lillen firar julen med oss sen lämnar den in o har det bättre..kram kram

2008-12-23 @ 18:01:13
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0