Äntligen Fredag!!

 

God morgon ! Ska alldeles snart hoppa in i duschen men ville först bara titta in och skriva några rader.  Felicia har varit hemma från skolan några dar för hon har varit dålig , i går gjorde hon ett försök att gå men fick åka hem igen ! I dag känner hon sej bättre så jag har lovat att vi ska åka och köpa ett par jeans åt henne , hon vill ha ett par  så så får det väl bli då !
Under dom senaste dagarna har jag stökat här hemma både ute och inne och det känns skönt att få lite ordning på såna ställen som man bara kastar in saker i.
  mitt skåp i köket där jag har recept och mat tidningar fick lite ordning
 mina ljus fick nya korgar
   jag har trimmat gräset under staketet och runt lekstugan

 trappan fick ett lyft och en ny buske framför
   naglarna e fixade också

Nu skriker Flisan på mej så nu måste jag in i duschen!!
Ha en underbar dag !!!!
kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

b lev överlycklig när jag fick jeansena och linnet och benvärmarna

2009-08-29 @ 08:45:15
Postat av: annika

puss min älskling!!

2009-08-29 @ 10:50:11
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0