Äntligen fredag !!!

 

Äntligen fredag igen och kanske får man ha gubben hemma lite mer!!
Morgonen flöt på OK men inte helt frktionsfritt.....:( men det e ju så med tjejer. Det e hår problem , sminkproblem och kläd problem och sist men inte minst tids brist för allt det där .......
Har suttit i telefon och vid datorn hela förmiddan för att fixa en massa , det ska skickas in körkorts tillstånds ansökan  och betalas för det, det ska in semester blanketter, va tvungen att beställa kemtvättskuponger från jobbet för innan jag kan börja jobba igen så måste jag damma av uniformen ORDENTLIGT, hihi . Jag har också kollat runt och jämfört priser på handledar utbildningar på olika körskolor. E det bara jag som stör mej på det nya systemet , vi kommer ju få springa så många ggr på handledar kurser att vi snart kan hålla i dom själva och dyrt blir det med många barn , fattar inte riktigt vad dom har tänkt på och varför, eller så har vi helt enkelt för många barn för att passa in i systemet!!??
Har även tvättat killarnas crosskläder  2ggr men nu hänger dom ute på sträcket, rena? nja!


I går va jag i alla fall in till Ikea och köpte massa plast lådor / förvaring till städskåp och förbad/mediciner och jag hann även med att fixa skåpet så nu kan jag stryka det från min lista
   
I dag ska jag kasta mej över klädkammaren vilket blir svårare för det e FUUUULLLLT !!! Men vem vet kanske jag kan trolla lite, hihi
Satt nyss och kollade lite i Kicks tidningen och såg att D&G kommer med en serie nya dofter snart , ska bli kul att sniffa på

Nu i sommar har jag även provat ett nytt schampo och balsam som jag köpt på Kicks och som jag bara älskar


Vi kommer nog att kunna se fram emot många härliga inköp från H&M i höst , det finns några godbitar som jag vill ha
redan nu ...
      

Jag har även ett nytt tangentbord på min önske lista från www.fluffbabes.se

Ett tangentbord för blondiner, hihihi

PÅ Ikea i går köpte jag också detta allrengörings medel( tror det e såpa typ )  och det luktar så gott och golven blir inte flammiga , super helt enkelt och bara 19kr just nu med family kort


Nä nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med nåt i dag !!!
Ha nu en underbar fredag så hörs vi !!!
kramar från mej :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag gumman..Inne & önskar dig en skön fredag.kram kram

2009-08-21 @ 12:51:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Ur gulligt tangentbord till datan..Ha en skön helg..krma kram

2009-08-21 @ 13:07:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja.. Jag vill bara träffas och prata på lite. Inte springer jag heller :) Ska vi ses snart.

Många kramar.. Ha en trevlig helg..Hälsa alla prinsar och prinsessor A

2009-08-21 @ 22:53:04
Postat av: annika

Ja självklart, ring mej! trevlig helg !! kram kram

2009-08-22 @ 19:47:50
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0