God morgon !!!


Solen skiner i dag också, yippiiiii
Dagen började väl så där med en taxi som kom alldeles för tidigt och som gjorde Flisan alldeles stressad och sur men det verkar som det blivit bättre , pratade precis med hennes Marre i skolan och dom va i Sigtuna på utflykt och allt verkade bra! Har även pratat med en tjej på komunen som har hand om busskorten och plötsligt så får Amanda inget busskort mellan hemmet och tåget , mycket störande . Det e närmare 6 km och utan cykel eller gångväg så då återstår bara att vi får betala hennes busskort :(. R och Robin e och jobbar och Oliver kom i väg till skolan som han skulle . Amanda börjar först i morgon !!
I går va jag ut till Ekerö och hämtade min stora tjej som inte kunde ta sej komunalt med sin stora väska och gipsad högerarm. Hon trillade i en trappa i lördags när hon va i Söderhamn med Sveriges elevråd SVEA på kurs och fick fler små frakturer i handen, hon fick åka ända till Hudik och gipsa :(

Ja jag har anmält hennes skada till försäkrings bolaget, hihi !!
Apropå det så har jag nog inte berättat om en annan grej som jag också anmält till försäkrings bolaget, nämligen att min äldsta son blev nerslagen och rånad för snart två veckor sen , tänk att man inte ska kunna va på stan utan att bli av med telefon och plånbok! Polisen har i alla fall inte legat på latsidan utan har gripit flera st. men grejerna e borta !!!!

Häromdan fick jag upp mina nya tidnings ställ i hallen på övervåningen där vi har vårat hemma kontor
 



Nu ska vi snart lämna bullerby gatan och åka och fixa busskorten och handla lite, sen ska jag hem och städa i bla klädkammaren och städ/medicin skåpet , det ser för jävligt ut rent ut sagt !!!
Önskar er nu  en riktigt  underbar dag!!!
kramar från mej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va!!! Robin min lilla skatt.

Hur gick för honom? Amanda hm...nä vilken osis. Hur mår du själv A? Det händer saker hela tiden.

Ni måste vara rädda om er. Jobbar du nu?

Måste ses snart. Ska vi anmäla oss till nästa midnattslopp du och jag i Aug 2010



Kram A

2009-08-20 @ 15:07:19
Postat av: annika

A-

Eru helt från vettet eller vill du ta livet av mej!!!! Midnattslopp?????Nä jag jobbar inte änn vi måste se hur det funkar i skolan först!! massor av kramar annika

2009-08-20 @ 19:06:22
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

A-

Förresten, det gick bra med Robin men arg blev han ju men han tog det bra!!!Jag själv mår väl som jag förtjänar , annars e allt bra! kram

2009-08-20 @ 19:07:55
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: sara

jadå, det är bra med mig. irriterande med folk som ska förstöra för andra, och sno andras personliga grejjer. så respektlöst så det finns inte. köp egna saker istället liksom.

kramar

2009-08-20 @ 19:23:59
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA HA HA Ja Midnattsloppet kul surru... :)

2009-08-20 @ 21:25:49
Postat av: annika

A-Nääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

2009-08-20 @ 23:52:03
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom på nåt själv då!!!!!!!

2009-08-21 @ 08:10:44
Postat av: annika

om du känner mej så vet du att jag inte kan springa för då kan jag inte andas! Men annanrs kan jag göra vad som !!!

2009-08-21 @ 09:29:20
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0