Hello lördag!

 ser sååååå skönt ut !!

Jag blev ju avbruten igår när jag höll på och berättade om vad min vecka innehållit för göromål! Kan jag bara få mina bilder från min förbannade mobil och in i datorn så kanske ni kan få se lite fler bilder, morrrrrrr
Nä det funkar inte att få ner alla bilder bara några konstigt nog, men i vilket fall som helst så har jag också rensat upp i kläkammaren och dessutom ställt fram alla fotografier så nu måste jag även ta i tu med dom :(
I kväll ska vi på fest till Felicias  Marre från skolan men som även e en jätegammal kompis till R från skoltiden !
Klädsel i kväll blir nog mina jeans shorts, roling stones t-shirt, svart kavaj och dessa nya skor
  Tyvärr rätt suddig bild , det e kilklack !

Hoppas nu att ni alla får en underbar lördag!!!
massor av kramar från mej!!!


ps. titta vad jag fick fram i dag 2 dar senare   bilden på klädkammaren , dock lite suddig men ändå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0