Natti natti tisdag



I dag har jag bara inte hunnit med att blogga, fy vilken tid det tog att rensa bland alla inrednings tidningar och andra veckotidningar. Jag har lite svårt att slita mej från mina inrednings tidningar så nu har jag gjort en idé pärm där jag kan sätta in sånt som jag tycker e värt att spara , men nu e det klart i alla fall och kan strykas från min lista!!!

I morse skulle Flisan promt cykla till skolan vilket resulterade i att hon va helt slut när hon kom fram och orkade inte va kvar hela dan. ( kan ni gissa vad mamma sa åt henne innan hon pinnade i väg den 9km långa sträckan, hihi jo just det att hon inte skulle orka med dan om hon tog ut sej på morgonen ). Jaja nu har hon i alla fall provat på det och hon vill inte göra om det så det kom nåt gott ur det i alla fall ( vi vill nämligen inte att hon cyklar den vägen alls för det finns inga cykelbanor eller vägrenar och det e 70 väg osv ).

Apropå ingenting, ni kommer väl ihåg att vaccinera era flickor mot livmoderhalscanser, mina tjejer ska ta spruta nr 2 nästa vecka!

Nu tänker jag gå och sätta mej och glo på tv en liten stund så det återstår bara för mej att önska er en riktigt god natt!!!
Sov sött !!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: mindy

Godmorgon hjärtat.Allt bra med dig denna onsdag morgon som det är med mig..Mitt ryggont vandrar dag till dag på olika ställen..har påbörjan av foglossning så det är en del som spökar det hela med mina värker..men det visar sig om det går över eller ej..skönt att man bara ska jobba denna vecka & 7 veckor till i lungn takt sen är man havanskaps ledig fram tills lillen kommer..2 månader hemma så skönt..Ha en skön onsdag.kram kram

2009-08-26 @ 07:52:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

Hoppas att du får en bättre dag än mig..Börjar få riktigt ont i min rygg igen..men får hoppas att det går över under dagen innan man ska åka & jobba..men det visar sig..vad ska man göra..tar en dag itaget.kram kram

2009-08-26 @ 09:10:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

Har varit hos sjukgymnasten & fixat ett bälte & det hjälper lita så det gör lita nytta...Men just nu känns det som inget man kan göra mot rygg ondan..men får hoppas att det går över under dagen så man kan jobba som vanligen..eller inte som vanligen..har de lättaste jobben man kan göra..har kommit överens om det med min ledare..så man sitter mesta tiden & står & sorterar posten & många hälper mig att lyfta lådora..för de tycker synd om mig min rygg...så det är skönt...inte skoj att du ahr dåligt väder denna dag..Här är det soligt & sen kan det blir hur grått som helst..börjar närma sig höst tiden..inget man gillar..kram kram

2009-08-26 @ 09:27:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sådan mor sådan dotter eller

sådan far sådan dotter.

Spelar ingen roll ni är envisa båda två.. och då kan det inte bli något annat.

Ska man vaccinera nu? M är 10, nä lite tidigt va?



Kram A

2009-08-26 @ 17:56:39
Postat av: Mindy

JA det är skönt att det kommer glädje ut av det..Längtar så himla mycket efter min prins att gosa med..Hoppas att du har en skön dag.kram

2009-08-27 @ 14:21:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag ska absolut vaccinera mina döttrar när åldern är inne:)usch denna hemska sjukdom vill man verkligen inte sina döttrar så få,min mamma dog av livmodercancer i somras usch hemsk sjukdom!Ha en fin kväll med idol och kändisdjungeln.

2009-09-15 @ 18:50:48
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0