17e Maj



Grattis Norge till vinsten i går !!!!!! Och till alla norrmän , ha en riktigt fin 17e maj !!!

I går  målades det här hemma , R grundade alla räcken där färgen försvunnit när vi spolade rent dom och jag fortsatte med lakans tvätten!! Sen på kvällen blev det schlager !!!!





Det vita på gräset är färg som flagat och som vi blåste av med högtrycken!

I dag har vi fortsatt med målandet men i dag var det min tur , R målade några kryss på balkongen och sen var det dax för cross åkning för killarna ! När dom åkte i väg så åkte jag åt andra hållet och hämtade Amanda vid tåget , så när vi kom hem fick jag efter längtad hjälp, TACK MIN UNGE !!!!!!


Vi hann med hela räcket nere men färgen räckte inte till utsidan på balkongen så det får bli en annan dag, det måste vi ta med stege ockå så man bör va två en som håller och en som målar!!
Det är i alla fall riktigt skönt  att det nästan e klart , hatar nämligen att måla och har dragit mej för det !!
Nu kom Flisan och R precis hem så nu e det dax att laga mat !!! Städningen är klar redan och sen blir det soffan för jag känner mej rätt mör!!
Ha nu en skön kväll!!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0