Godmorgon och ny vecka ...


Ny  vecka och nya tag men jag känner mej rätt sliten men en tur på spikmattan kanske kan göra susen!
I dag måste jag försöka hinna med att fixa lite här innan det e dax att hämta Flisan i skolan igen, tvätta ,dammsuga ( det blir så smuligt här när alla har ätit så man skulle kunna tro att alla sitter på golvet och äter) och plocka ur diskmaskinen.
Nu gick precis Robin och han va sist ut i dag,hehe . Morgonen här hemma med Flisan va väl sådär måste jag säga , hon va jätte sur när jag kom hem efter att ha skjutsat  Amanda och Jonas till tåget , hon skulle inte äta utan köpa drick yougurt i skolan och hon hade tagit syrrans tröja vilket vi kommit överens om att man inte gör   osv osv det känns så tröst löst ibland men det e väl bara att kämpa på!!
I morgon har jag i alla fall en tid hos frissan för klippning och slingning ska bli skönt , hoppas bara inget kommer i mellan så jag måste skjuta upp tiden
Se hela bilden 
Jessica Biel Jessica Biel  i en jätte fin frisyr

 Heidi i både bra färg och frisyr

Just nu finns det en massa vill ha och ännu fler utgifter  varför e det alltid så , om mindre än en månad ska vi ha student bjudning här hemma och denna vecka ska Amandas språkresa betalas sen så måste hon ha kläder inför resan och när som helst så kommer nya trädgårds möblerna ,puh
Jag vill ha i alla fall så det så
Hunter     forever 21
cubus   H&M

  H&M

Sum09_news_6.jpg Lexington !!!!
Ja jag skulle kunna göra listan lååååååång men ska inte tråka ut er , hehe 
Nu ska jag gå och fixa lite så ha en bra dag !!!!
kram kram
            


Kommentarer
Postat av: Mindy

Här var det många fina bilder gumman.Ha en skön måndag..Några trevliga planer för veckan? kram

2009-05-11 @ 11:33:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: e

Mycket snyggt där:) (Y)

2009-05-11 @ 20:47:04
URL: http://ebjurling.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon!Oh mysiga saker. Har ju köpt Chanelväskan och nu har jag hittat en sida på nätet som säljer Hermes kopior, men som knappt går att skilja från de äkta, så jag funderar på att slå till där. De kostar 260 dollar, vilket motsvarar cirka 2100 kronor. Hunterstövlar köpte jag ett par i höstas men de var för små, så jag lämnade tillbaka dem, men måste köpa ett par nya. Vet inte vilken färg bara. Frissan är som att gå till tandläkaren tycker jag, man vet aldrig hur det blir, hihi. Lycka till och hoppas att du får en bra dag, kram!

2009-05-12 @ 10:37:19
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Självklart: http://www.luxurybagland.com

2009-05-12 @ 11:20:03
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0