Hello Fredag !!


Just nu har jag en stund för mej själv här hemma eftersom Flisan e i skolan fram till 13,00 i dag!!!  Det funkar jätte bra för henne vilket känns jätte skönt, men det märks när hon koommer hem att hon blir trött för hon e jätte lätt retlig!
I går va hennes kompis Cornelia med hem och dom bakade prinsess muffins med små hjärtan på och dom blev jätte goda !!! Tyvärr så blir det ingen bild just nu för någon har haft bort sladden till min mobil så jag kan inte ladda ner mina bilder...... jag blir så trött!
Medans tjejerna bakade i går så gjorde jag nåt mindre roligt nämligen tvättade altanen med högtrycken och det tog sån tid  och jag fick skit ont i ryggen men nu e det gjort så då är det bara att börja att olja in den sen ,men inte i dag.
Jag ska faktiskt ta och prova vår spikmatta nu tänkte jag och sen bär det av ut i solen!!!
Shaktimattan - en spikmatta du kan lägga i väskan!

Senare ska jag hämta Flisan och handla lite gott till middagen och kvällen , annars inget inplanerat!!
Hoppas att jag hinner lägga in lite bilder senare i dag !!
Hoppas i alla fall att ni alla får en underbar och solig fredag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmiddag! Underbar bild! Svar: Hittade Brudens far 2 på Blocket och har köpt den nu! Hoppas att du får en jättefin fredag!

2009-05-08 @ 12:33:38
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hade det mysigt igår, men var ganska trött. Såg Mr and Mrs Smith på TV, har sett den förut men den går att se om tycker jag. Köpte väskan också och är jättenöjd, har länge velat ha en sån.Hoppas att du också hade en skön kväll och får en fin dag, kram!

2009-05-09 @ 08:53:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0