Lördag igen...

Herre gud vad veckorna går fort man hinner ju inte blinka förrän det e helg igen !
Jag hittade boven till min sladd i går i alla fall , den satt i Olivers dator  för den passade till hans tjejs kamera och lägga tillbaka grejer där man tog dom e ju inte hans starka sida!!  Men här har ni i alla fall bilderna från baket häromdan


  Så här blev muffinsarna och dom va super goda och saftiga!!!!!

I dag har väl inte dan riktigt börjat som jag önskat , med ett utbrott på halsen och R och Oliver som e i Motala på cross tävling så som vanligt får man ta det själv ( ingen kritik mot R, nån måste ju jobba så därför tar jag det mesta med henne )  och jag e så trött av allt hostande så mitt tålamod är inte vad det borde. Just nu e det väl ganska lugnt för hon har låst in sej på rummet men å andra sidan så vet jag ju i alla fall var jag har henne då !!!
Vi har ett strålande väder här i dag men blåsigt så in i norden men det skulle va skönt att kunna gå ut och sätta sej men jag måste ha koll på lill skruttan tills jag vet att allt e helt lugnt....
Hoppas i alla fall att ni andra kan gå ut och njuta av det fina vädret!!!

 
Forever 21 har jätte mycket söta klänningar och skor men dom högra skorna på bilden hittade jag inte och dom vill jag så klart ha !!!



Denna goding och även siden tunikan och sarongen vill jag ha från Matthew Williamssons collektion från h&m!
 Måste tyvärr gå och dra ur vårat internet nu för Flisan håller på och tänker ladda ner filmen hon inte får se på bio!!
Ha en suuuuper dag alla söta så hörs vi
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Den tunikan vill jag också ha, jättesöt när man har fått lite färg på kroppen! Jag måste också försöka baka muffins, har tyvärr aldrig varit bra på att baka, eller rättare sagt inte försökt så mycket, däremot tycker jag om att laga mat! Svar: Köpte väskan på Blocket av en jättegullig tjej som kom och mötte upp mig och det kändes ju seriöst! Önskar dig en jätteskön söndag, kram!

2009-05-10 @ 10:38:45
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0