Lördag

I morse va Felicia och R uppe med tuppen , 05,00 rättare sagt för dom skulle va inne i Uppsala med Flisans klass och stå och sälja loppis grejer till klassresan. ( måttligt roligt för R på en av hans få lediga dagar, puss min älskling för att jag slapp). Flisan hade i stort sett sålt allt som hon hade med sej, tror att dom nästan fick ihop 4000:-, duktigt jobbat!!!
Själv har jag målat , bättrat på trappan inne där det blivit avskavt och sen har jag fixat några fula märken på väggarna vid trappen, som blev av att en väska åkte ner ända uppe från vinden ! Har även fixat till väggarna på lite andra ställen , det blir ju så vitt och rent och fint ,hihi !!
  

När R och flisan kom hem så hade han köpt denna ( inte på loppisen utan på Upplands motor )


Du e bra du min älskling!!!!!
Så fort som trappan har torkat någorlunda så ska jag ta och städa lite här , slänga in en tvätt och förbereda middagen!

 
Apropå ingenting,så fick jag blusen i går och den passade perfekt .Den kommer bli toppen till jeans och shorts i sommar!!!! Även dessa plagg kom samtidigt!
   

Skorna e till Flisan som hon ska ha på bröllopet i sommar , det visade sej vara exakt samma färg som hennes klänning vilket va super men vi va tvugna att skicka tillbaka dom och ta en strl större!

Dessa fick också flytta hem till oss!
Ha nu en riktigt bra dag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Har haft tur idag för det är jättelugnt på akuten. Kanske folk inte vågar sig ut i regnvädret. Bra att du får lite gjort hemma, det är sådan saker som man kan gå och titta länge på men som aldrig blir av. Vilka fina saker du har köpt, man måste ju unna sig lite til sommaren, om den nu kommer vill säga. Ikväll blir det mys när jag kommer hem, hoppas att din fortsättning på dagen blir bra, kram!

2009-05-23 @ 14:27:23
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

hej gumman..vädret blev heelt underbart denna lördag..det gillar man..du kan lägga på ruccula på din bit nästa gång du har hemma gjort pizza..det känns så luxigt...:) hoppas att du har en skön lördag med familjen.kram

2009-05-23 @ 16:29:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Jag tycker att det låter som ett utmärkt förslag, det måste ju vara varje killes dröm att få en bil. Visserligen som du säger lite skamfilad, men det är ju en bil. Tycker om idén med rosetten också! Nu har jag bara två timmar kvar och det har vait lugnt så jag är jätteglad över det, kram!

2009-05-23 @ 17:07:25
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-24 @ 16:31:51
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0