Måndag 5 maj

I dag har jag och R varit på ett möte rörande Flisan  och det gick jätte bra men vad som just nu e sämre e att hon börjar ge upp för att inskolningen till skolan tar för lång tid och att vissa klasskamrater sprider elaka rykten om henne och skriver taskigheter på bilddagboken , dom tror att hon e hemma för att hon e farlig och det skulle lärarna ha pratat med klassen om men det verkar inte ha gått fram till alla ( det var det här jag befarade och jag vill inte ha mina farhågor besannade). I morgon blir det telefon samtal till fröknarna !!! Skolan pressar oss att göra en massa saker för att inskolning och dyl. ska funka men deras åtaganden funkar bara sämre och sämre måste jag säga! Håll nu tummarna för att vi ska få nån respons i det vi säger !!!!!!!
Jag vill att min lilla tjej ska få ett slut nån gång på sin stämpel av andra barn ( obs! andra barn som enligt deras föräldrar inte gör en fluga förnär , dom e helt enkelt änglar..........)


Efter mötet så åke jag och handlade lite och så släpade jag mej i väg till frissan och bokade tid för slingning och klippning på tisdag den 12e! Jag passade faktiskt också på att sola tio minuter eftersom jag var själv, men den förbannade telefonen bara ringde som den inte gjort på hela dan, e det inte typiskt!
När jag kom hem så hade alla barn kommit hem så jag snabbstädade och sen blev det mat !! R jobbade sent i kväll så han va inte hemma förrän klockan va 21,30! Kvällen här har varit ganska lugn och jag har fixat Amandas naglar och jag och Felicia har målat våra !

product view of: Party gladiator w. plateau 
Något par  av dessa skulle jag nog vilja ha till bröllopet i sommar

och dessa skulle nog passa till Flisans klänning i samma färg !

Skorna kommer från Bianco och Scorett!!


Va in på Cubus hemsiada i dag och hittade denna tunika , bara 349kr så den måste jag försöka få tag i och likaså klänningen här under , tror den skulle va fin på Amanda till bröllopet


Ska försöka va lite duktigare på att uppdatera i fortsättningen men det har varit så mycket sista tiden att jag inte orkat och nu har jag åkt på en sån dunder förkylning att jag knappt orkar nåt  och halva nätterna går åt till att ligga och hosta inte ens coccilana etyfin hjälper!! Ska i alla fall göra ett försök att lägga mej nu så håll tummarna att jag inte  börjar hosta igen !!
Morgon dagen ska jag försöka egna åt att göra rent ute möbler och altanen för däcket måste oljas snarast, men vi får se vad jag orkar !
Sov nu gott alla söta och dröm söta drömmar!!!
Massor av kramar från mej !!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Usch så trist att vara sjuk, idag känner jag mig också så pass krasslig att jag har stannat hemma. Brukar inte vara typen som gör det för en liten förkylning, men fryser och känner mig eländig. Hur känner du dig idag? Klänningen längst ner skulle jag också verkligen vilja ha, den var hur söt som helst. Krya på dig nu och hoppas att du får en bra dag, kram!

2009-05-05 @ 09:13:50
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

fy va trist att dina farhågor besannats, hoppas verkligen att dem på skolan får ordning på ryktet så det försvinner. Här så har det börjat gå mycket lugnare till med lilldottern - har inte skrivit så mycket om det men faktum är att jag tror att EyeQ oljan hjälper till.



Du vet att jag håller tummarna för er

Kram

2009-05-05 @ 15:47:00
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Felicia

Den vita tunikan passar perfekt till sommaren! :)

2009-05-05 @ 17:10:38
URL: http://littlesupergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0