Måndag...

I dag har det varit mycket att stå i . I morse va jag såååå trött R hade ringt mej säkert 10ggr utan att jag märkt det så det blev lite stressigare än vanligt. När väl alla var i väg till skolan så åkte jag och solade i 10min, lagom, och sen bar det av hemåt till mina maskrosor som skulle få sej en liten dusch med round up vilket dom också har fått så nu hoppas jag att jag blir av med dom flesta !
  +  =  bra hoppas vi

Jag har även hunnit med att måla färdigt räcket på balkongen så nu e det klart också!!!!!  Nu ska vi bara försöka ta tag i inoljning av altan däcket också , sen e vi klara . Huset får målaren måla!!!


På förmiddagen så ringde Felicia och va jätte ledsen så jag trodde att nåt gott på tok och det hade det visserligen men inte med henne utan hennes favoritkille i skolan , Robert i 9an hade blivit getingstungen  och fått åka ambulans in till Ackademiska i ilfart för att han hade fått en rejäl allergisk reaktion och kunde inte andas så hon va nästan otröstlig så hennes assistent skjutsade hem henne och så tog vi en fika . Roberts mamma ringde sen i alla fall och talade om att allt va ok med honom och hon skulle kolla upp om han får ta emot besök i dag!!

Sen har vi även haft besök av Kicki och Kristin från Bup i dag men som vanligt så vill inte Flisan prata men vi har sagt att vi fortsätter att träffas i alla fall så det är bekanta ansikten i fall det blir nåt akut nån gång !
Nu ska jag dammsuga och sen ska jag duscha och åka och handla lite!
           ( vill ha en sån hello kitty dammsugare , den va ju skitsöt )
Ha en skön eftermiddag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

men vilken gullig mamma som fixar o hör av sig till Flisan :) sån "hänsyn" gillar jag!



Jag vill ha en ny dammsugare överhuvudtaget - spelar ingen roll vad det är för nån ... nu slipper jag hur som haver städa alls, i dag kommer vår "städerska" .... nu har hjärtat fixat kontrakt :) såååå skönt.

2009-05-26 @ 09:05:39
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

men vilken gullig mamma som fixar o hör av sig till Flisan :) sån "hänsyn" gillar jag!



Jag vill ha en ny dammsugare överhuvudtaget - spelar ingen roll vad det är för nån ... nu slipper jag hur som haver städa alls, i dag kommer vår "städerska" .... nu har hjärtat fixat kontrakt :) såååå skönt.

2009-05-26 @ 09:07:27
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Skönt me föräldrar som har lite förståelse för andras oro - det gillar jag :)

2009-05-26 @ 09:51:18
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0