Onsdag och skolveckan är slut.....


I dag har det gått relativt smidigt här på morgonen och dom barn som skulle kom i väg till skolan i tid , Amanda och Olivers Sara är däremot lediga så dom e fortfarande kvar hemma en stund till . Själv tänkte jag att jag skulle ta och träna lite och ev. få lite sol på kroppen. På morgonen nu så har jag ringt massa samtal och fixat lite som jag va tvungen att fixa . I går så  skulle jag fixa mina naglar och började tappert  med att klippa av mina som jag hade för jag tänkte sätta på lösnaglar men så bestämde jag mej i sista sekunden för att mina stackars naglar skulle få vila från acryl ett tag så nu har jag jätte korta naglar och det känns jätte konstigt ,har nog inte haft det dom senaste 25 åren ( fan nu kände jag mej så där gammal igen ).
 så här blev det och nu e det bara au naturel med lite råsa lack på!
I går va jag även i väg och lämnade in båda lap toparna som vi nyss köpte , vi bytte Flisans tights som hon köpte härom dan, jag beställde ett student plakat och jag köpte en topp och en cluth på hm sen var det matlagning och städning som stog på chemat så som vanligt slocknade jag i soffan och vaknade mitt i natten. Jag hatar när jag somnar i soffan man får ju ingen ordentlig sömn då  och jag vill ju ligga bredvid min älskling  men lik förbannat så slocknar jag var och varannan kväll. hum....

Ha nu en riktigt bra dag , nu ska jag gå och hjälpa Amanda att föna håret !!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag min bloggare.Allt bra med dig denna dag..är du lång ledig nu eller?kram

2009-05-20 @ 12:26:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det låter inte skoj..HAr det kommit nu eller varit så länge för henne..hur gamma är hon då? Inte skoj när det häner något med sina barn...Skönt att veta att min dotter har det bra i himlen med alla nära som har fått lämna jorde för tidigt..Ha en skön dag.kram

2009-05-20 @ 13:10:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Vad snyggt manikyren blev, jag brukar ha samma färg själv. Tycker mest om ljusa diskreta färger.Hoppas att du får en härlig dag, kram!

2009-05-21 @ 11:04:44
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0