Paaanik....

Panik, jag måste komma på nåt bra att ge vår son i student present men det står helt still i huvet. Är det någon som kan komma med några bra förslag så vore jag jätte tacksam!!!!


I dag hade jag tänkt att måla i lite fläckar på väggen i trappen samt måla i lite där det blivit avskaft på trappen men det gick tyvärr inte då min kära make tagit hem helt fel färger så han får göra ett nytt försök i em när han åker till kontoret!

Skulle ha vit väggfärg och svart lack färg men fick hem grå och svart väggfärg.....
Jag hade också tänkt att gå ut och försöka ta dö på mina maskrosor med round up men då får det inte va risk för regn , så det vågar jag heller inte göra i dag och måla klart balkong räcket är ju också uteslutet om det e risk för regn, hum
 
I går köpte jag en jätte söt blomma eller rättare sagt smultron på båge att ha i kruka , som nu står på vår trapp.

 
Hoppas nu att ni alla får en underbar dag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.Allt bra med dig denna fredag eftermiddag? Här är allt bra..kram

2009-05-22 @ 13:16:04
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0