Sköna söndag eller......

Söndagar är ju egentligen som bäst om man bara kan slappa och inte göra nåt men allt för ofta så är det mycket som måste hinnas med som i dag så har vi i och för sej sovit länge och ätit frukost länge men sen var det dax , R har sprutat av hängrännor och garage tak och balkongen med högtrycken i dag och jag har sprutat rent nedanför efter honom  och medan han skitade ner min ny tvättade altan så rensade jag lite rabatter. När vi sprutat färdigt mot baksidan så var jag även tvungen att tvätta av fönstren på utsidan för man såg nästan inte ut genom dom, hihi  det va skitigt på taket !

                

Till middag blev det grillad kyckling filet i dag och efter det städade jag av en snabbis !! Massor med tvätt det har vi ju alltid i det här huset så det behöver jag ju nästan inte nämna men det luktar ju gott i alla fall med alla nytvättade kläder ,hihi


Efter middag och städning så blev det en av mina favorit filmer

Blev dock avbruten för Amanda höll på och tittade på en annan film som jag också ville se så knäpp som man är så tittade vi på en film på Amandas laptop och min favvo fick stå på på tn´n men utan ljud, hihi ( jag har den på DVD )
Filmen som vi såg heter Matilda och va jätte gullig


Hoppas nu att ni alla redan sover sött och att ni får en riktigt härlig måndag!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon bloggvän! Förstår att det inte blir mycket till lugn och ro med tonåringar i huset. Tittar man på klockan när du postade inlägget kommer man att tänka på Askungen, sent i säng och tidigt uppe, hihi!Kul att du också tycker så mycket om den filmen, jag tror att jag skall köpa den också. Har sett den tidigare, men är en sådan film som man kan se om flera gånger.Nu är det ny vecka och nya åtaganden, så det är väl bara att sätta igång! Nästa helg blir det väl dags att tvätta fönster här också, men jag jobbar på söndagen så det blir en kort helg då. Hoppas att du sovit gott och får en jättebra måndag, kram!

2009-05-11 @ 07:41:06
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon min vän.Allt bra med dig denna måndag morgon? Ha en skön start på veckan.kram

2009-05-11 @ 09:21:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Här är det bättre väder..men inte sol än..men känns som den vill komma fram..Ha en skön dag & krya på dig.kram

2009-05-11 @ 09:37:28
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0