Söndags enkät...om mej

 Vacker magnolia!!


Min bloggvän Helea har bett mig svara på dessa frågor och nu gör jag det. Samtidigt skickar jag dem vidare till två andra bloggvänner! eVis eVis, och Mindy och förresten alla andra bloggvänner också! 


Vad äter du mest för mat?
Så här års mycket grillat med klyftpotatis och sallad och så älskar jag fisk förstås!!!!

På kalas, är du den som sitter kvar vid bordet eller hjälper du till att duka av?
Jag brukar vara den som hjälper till , har jobbat som servitris många år så det går ju lite fortare när man kan bära mycket och sen hatar jag att bara sitta och titta medans alla andra får jobba!

Var sitter du mest och bloggar?
Just nu vid vår stationära dator i  arbetshörnan på övervåningen annars gillar jag soffan!

Köper du ofta trisslotter?
Nån gång om året

I vilken stad eller vilket land har du tillbringat din bästa semester?
Mauritius och "Mallis" faktiskt ( jag och min man förlovade oss på Mallis ) 

Vilken TV kanal tittar du helst på?
Definitivt 3an och 5an


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Vacker bild...Hoppas att du får en skön måndag morgon med en god start med en underbart god frukost i trädgården eller?, kram

2009-05-25 @ 08:48:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att du får en underbart solig & skön dag när du är ute i trädgården & fixar & har dig..kram

2009-05-25 @ 09:31:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Kul att du svarade på frågorna! Jag är också så glad över att solen skiner, på ogräset bara, hihi och hoppas att du får en jättefin dag, kramar!!

2009-05-25 @ 10:39:04
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0