Städdag......

I dag har det städats och fejats  här hemma , lister,trappa,badrummen, fösterbrädor ,dammats, dammsugits och skurats mm.!!


Det e ju ingen favorit sysselsättning men det blir lite roligare med lite råsa.....
I morse fick jag denna bild från pappa , han och mamma va på väg ut till landet
 inte utan att man blev lite avis...

När jag höll på och letade bilder till Robins plakat häromdan så hittade jag dessa på tårtor som jag gjort åt barnen då dom va mindre


    Allt e gjort i marsipan,text och gubbar och själva täcket till prinsessen
( Robin är i dag 19, Amanda 17, Oliver 15 och Felicia 13 )

Ska göra ett nytt försök nu när Robin tar studenten fast jag har beställt själva tårtorna så dekorerar jag dom själv!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi handla lite mat jag och Flisan. Hon har för övrigt varit ute bland grannarna i dag och samlat ihop tomflaskor,loppisgrejer och rensat ogräs mot betalning till en klass utflykt som dom ska göra om nån vecka eller två, tror att dom ska till Grönan men e inte säker .
Hoppas ni andra haft en lite mysigare dag än jag och att fortsättningen av dagen blir fin!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll..Hoppas att din dag har varit en skön dag med familjen.kram

2009-05-21 @ 21:06:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Skönt som du säger när det är gjort och det luktar gott. Vilka jättefina tårtor du har åstadkommit under åren, verkligen imponerande. Idag njuter jag av min lediga dag, får fortsätta trösta väninnan som har fått ett "återfall" i gråt och just nu ligger och sover på min soffa igen! Man känner sig så maktlös, det finns ju inte mycket man kan göra utom att finnas där.Hoppas att du får en fin fredag, kramar!

2009-05-22 @ 09:46:58
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0