Torsdag den 14e....

Det är torsdag den 14 maj i dag vilket innebär att dom släppte Matthew Williamssons sommarkollektion på H&M i morse , testade först att beställa på nätet vilket till en  början funkade alldeles utmärkt det jag ville ha fanns och i rätt storlek men döm om min förvåning när jag kom så långt som till kassan, allt var då slutsålt,  inget vidare juste tycker jag, trodde faktiskt att när man valt det plagg man ska ha att det faktiskt e reserverat en stund så man åtminstone hinner fram till kassan för att betala innan det e borta :( . Med en lite purken min satte jag mej i alla fall i bilen efter att ha skjutsat Flisan till skolan  och åkte in till Uppsala /Gränby Centrum , hade ringt innan och kollat så dom skulle ha kollektionen  men när jag kom dit så visade det sej att dom inte hade hela utan bara butiken i city men dit orkade jag inte åka . I vilket fall som helst så fick jag tag på tre av fyra grejer som jag ville ha och det fick jag väl va nöjd med !



 
Tunika , klänning och sarongen som hon har lindad runt magen på bilden ovan !!

Önskade bara att jag hde dessa fina naglar nu också, dom tillhör Charlotte Perelli och hon har gjort dom hos NH nails
himla kul design faktiskt och det klarar jag inte av att göra på mej själv men jag vet inte  om jag vill betala det priset som dom tar hos den tjej som gjort dom, tror det var 1650:- men fantastiskt duktig e hon i alla fall !!

R och Robin e på byggmässa ,Amanda är hos Jonas ,  Felicia är med farmor i norrtälje så det e ganska lugnt här hemma just nu det e bara jag , Oliver och Sara här! Jag har precis städat och nu ska jag gå ner och ta i tu med lite tvätt som måste bäras upp och sen blir det soffan med en kopp kaffe tills det e dax att åka och hämta mäss killarna !!!

Ha nu en riktigt skön kväll !!!!          
kram kram                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0