Torsdag och nästa fredag närmar sej med stormsteg

 söt va , hihi

I dag e det lite lugnare , inte lika less men har fortfarande häcken full!! På morgonen har bilen gått i skytte trafik fram och tillbaka till skolor, bussar och tåg men alla kom i väg i tid som dom skulle !Flisan och Robin har precis kommit hem efter kort dag.Flisan har haft idrottsdag i ösregnet så dom slutade tidigare för det var för blött men allt hade gått bra i alla fall!
Själv har jag beställt lite porslin och dyl. av en uthyrningsfirma som levererar på torsdag kväll!! En sak på listan som jag kan bocka av.
     osv.
Nu ska jag bara slänga på mej nåt annat än mjukisbrallor och ta med mej Robin in till Rusta för vi måste köpa ett partytält  för vi hittade ingen som hade att hyra ut denna dag men vi kommer säkert behöva det fler ggr det e ju tre till som kommer ta studenten !! Ytterligare en bock på listan!


Jag har även fått en reaktion hos Försäkringskassan  , jihaa !!! Pengar på väg, inte en dag förtidigt!! Usch jag hatar det här jag vill bara jobba igen det e lättare så!!

  Måste förbi blomsteraffären och beställa bucketter att hänga runt halsen på ungen!! Till borden köper jag nog krukblommor eller nåt sånt
 Såna här tror jag nog det blir!!

I går fick vi våra nya trädgårds möbler så nu måste trallen bli färdig oljad så vi kan ställa grejerna där det ska stå
 Den svarta sten skivan i bordet är en snurr skiva!
Allt kommer från Ato.


Här syns kontrsterna mellan den altan del som är färdig oljad med den vitpigmenterade oljan kontra ingen olja ( det regnar ute på bilden) Jag tycker det blir rätt bra faktiskt
Häromdan så köpte min tokiga man den här och vi som hatar att kampa men sanningen  e att vi ska inte göra det heller
utan att killarna behöver ha den när dom åker på tävlingar långt bort och sen så kan han använda den när han jobbar som manskaps bod när dom e borta på jobb!
 vet inte varför bilden blev så blå.....

 Nä nu måste jag rappa på så jag kommer i väg och hem så snabbt som möjligt!!
Ha nu en riktigt bra dag!!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det verkar rulla på! Skönt å höra att du fått lite gjort idag! Häärligt!

Ses nästa fredag! Pusssssssss

2009-05-28 @ 22:25:09
Postat av: sara

Johanna-Ja lite fick jag gjort och i dag blir det möte i skolan , blääää Puss , ses på fredag!!! Då ska det vinas

2009-05-29 @ 11:17:28
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag gumman..Så söt bebis med blinkande öga..:) Så¨snygga möbler du har i eran trädgård..Såna är så snygg..vill med ha..Ha en skön fredag.kram kram

2009-05-29 @ 11:19:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det är klass på såna möbler..ska det vara snygga möbler så ska det helt klart vara såna..ska det vara fint får man betala en del..men det är det värt..för man har det i många år..ska med köpa möbler till balkongen men det lär nog bli lägre fram för vi har så mycket nytt som ska köpas till hemmet.kram kram

2009-05-29 @ 12:40:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon och tack söta du! Vilka fina utemöbler, det ser så snyggt ut. Där kommer ni säkert få många mysiga stunder. Idag känns det mycket bättre, det gäller ju att vila nu och ha förstånd till att inte jobba för mycket, dvs vara för snäll och alltid ställa upp.Hoppas att du får en jättefin lördag i det fina vädret, kramar!

2009-05-30 @ 09:09:54
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack det har varit toppen idag, har hunnit med allt, både solat, pysslat, städat så nu luktar det gott härinne. Har precis badat och tänkte se på Fyra bröllop och en begravning för hundrade gången. Sen blir det skönt att krypa ner i rena lakan.Hoppas att du har haft en fin dag i solen också, och värmen fortsätter väl imorgon kan jag tro. Ha en jätteskön kväll, kram!

2009-05-30 @ 20:00:55
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Hoppas att du har haft en varm & skön helg..Här har det varit en skön helg med nära & kära..synd att helgen är snart slut..ska mysa med min kära i soffan innan man ska sova för man ska upp tidigt i morgon..skönt för då har man hela kvällen på sig att mysa med sin kära igen..sen ledig på tisdag :) Ha en skön kväll.kram

2009-05-31 @ 20:00:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du inte har jobbat ihjäl dig under helgen, jag antar att ni har fått det superfint nu! Har själv haft en underbar helg och känner mig riktigt utvilad. Hoppas att du får en fin måndag, kram!

2009-06-01 @ 10:08:39
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0