torsdag/fredag

I går så hann jag inte skriva nåt alls eftersom vi va borta hela dan!
30/4
GRATTIS MIN LILLA UNGE !!!!! FLISAN fyller 13 i dag , hurra hurra hurra hurra !


Vi va in och sjöng för henne i går morse och hon fick sina paket och blommor !
Efter det så åt vi frukost och fixade till lite här hemma men framför allt så skulle 7 pers duscha och fixa sej så
som ni kanske förstår så tar det tid! Dom två äldsta drog till Uppsala för champagne frukost och forsränning osv.
Vad vet jag , har aldrig varit i Uppsala sista april men vi höll tät kontakt med dom under dagen /kvällen .
Alla vi andra drog till GRÖNAN och på vägen dit så fiskade vi upp Cornelia Felicias bästis
 Födelsedags barnet i full färd med att äta

 och Cornelia lika så

 tjejerna i kvasten !!

 Cornelia ,Sara (olivers tjej) Flisan, Oliver

       
vi åkte hem vid 21,30 puh


När vi kom hem så dök Felicia ner i sängen med sin favorit present!!!!

SOV SÖTT !!!!



1/5
I dag ska jag bara ta det lugnt , mår faktiskt inte så jätte bra . Jag håller nog på att bli dunder förkyld!
Ska ta och gå ner och plocka fram lite frukost åt oss alla , ja förutom R som e och jobbar , och efter frukosten blir det
tårta för det hann vi ju inte med i går !!!!


Förhoppningsvis så är det inte bara soligt ute utan lite varmt också !!
Ha en underbar dag nu  så hörs vi !!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll min vän..Så trevlig dag ni har haft tillsammans med familjen..Hoppas att din fredag har varit skön den med i solen.kram kram

2009-05-01 @ 21:02:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Det har verkligen varit en underbar helg och det vackra vädret fortsätter idag också.Önskar dig en härlig dag, kram!

2009-05-02 @ 11:50:33
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

2009-05-04 @ 10:16:00
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Vilken fin laptop, en var verkligen snygg! Helgen var ju som sagt jättehärlig, men planerna grusades i lördags när min bästa väninna ringde och var förtvivlad över att hennes pojkvän gjort slut. Så lördag och söndag gick åt till att trösta henne så någon tur på tan blev det inte. Nu sitter jag på jobbet igen och det är helt OK. Hoppas att du får en fin dag, trots lite regn, kram!

2009-05-04 @ 10:18:01
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Stackare som inte är kry, tyvärr börjar jag också känna mig lite skum. Lite ont i halsen och fryser lite, men jag får väl gå hem och dricka varmt och linda in mig i en pläd så kanske det är borta imorgon. Krya på dig, kram!

2009-05-04 @ 14:16:41
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0