Ännu en sen natt !!



I morse hade jag ett ilsket litet bi här hemma som inte ville ha med sej gympa kläder till skolan men jag tog tjuren vid hornen och kläderna åkte med tillsammans med mitt jätte arga bi. Kollade med Marre efter nån timme hur humöret va i skolan och det va hur bra som helst , vilket va jätte skönt för då vet jag att man kan ta duster nu på morgonen utan att det går ut över andra och skolan!! Ännu ett framsteg!!
Själv håller jag på med projektet "fotografier in i album", hihi . Då vi förlorade nästan alla album för några år sen i en flytt så förstår ni hur mycket jag måste återskapa. Många foton har jag i alla fall skrapat i hop hos våra föräldrar men det tar tid och dom flesta fotona är inte daterade  vilket gör saken ännu värre. Just nu e jag framme vid augusti 1992 då vår äldsta dotter föddes så ni kanske förstår att jag har lite att bita i puuhh
Här kan ni se en glimt av hur vårat vardagsrum ser ut om dagarna
   
oj va suddigt det blev men ni kanske kan se och förstå ändå

Vid två tiden var det dax att lämna golvet för att åka i väg med tjejerna och Amandas kille Jonas till barnläkaren där tjejerna fick spruta nr 2 av Gardasil vaccinet, sista blir i januari så det är ett litet tag kvar som tur är ,för ingen av dom är speciellt förtjusta i sprutor så ni kanske kan förstå hur det va i dag med två gråtande tjejer. Men vad gör man , sprutan e viktig.
Jag tänkte faktiskt ta och släpa med hela familjen för vaccinering så fort influensa vaccinet kommit också, då blir man säkert poppis igen, hihi
Onsdagar här är både cross och rid dagar men i dag blev det bara ridning . Flisan ville i väg lite tidigare än vanligt för att hon skulle ha ordentligt med tid att göra i ordning hästen och så fick det bli iklädd nya kläder från topp till tå förutom att hon faktiskt måste ha en ny väst ( just nu lånar hon på ridskolan ).




 
Så här duktiga har faktiskt Felicia och Oliver varit nu i veckan  ja Robin också men det tar jag förgivet för han ska ju kallas för vuxen nu, hihi

Ja nu när ni vet vad jag gör här hemma om dagarna så kanske ni har lite överseende med mitt dåliga bloggande !!
Nu vill jag bara önska er en riktigt god natt och sov sött!!!!
Kramar från mej

Kommentarer
Postat av: sara

sötnosen! fy vad jag saknar henne, hur mår hon nu?

hälsa från mig, saknar er andra med såklart.

kram

2009-09-05 @ 01:36:49
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: sara

okej, vilken tur! glad jag blir för både hennes och er andras skull :) jobbigt det där med klasskompisarna bara, småbarn vet som sagt inte mycket om respekt och medkänsla.. men hon är stark :)

håkan är håkan hellström som är helt underbar! han uppträdde på grönan igår så var där med mina vänner och kikade på hans föreställning :)

2009-09-05 @ 18:34:49
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna måndag..Då har man jobbat sin sista dag på väldig länge,,så det känns så skönt.bara rå om sig innan prinsen är hos en.kram

2009-09-07 @ 14:55:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Skoj med foto & fixa det i sina album..ska snart beställa hem lita fota ur mitt arkiv så man kan sätta in i ramar för det är mycket roligare med sina egna bilder än andras..men man ska bara ta tag i det med..Har du en bra sida som man kan beställa hem bilderna till ett bra pris? ja har man inte jobba så skappar man lätt sig något..hihii--nu har jag all tid på mig att fixa & dona hemmet..så skoj.,men måste ta det lungt med...Ha en skön kväll.kram

2009-09-07 @ 16:50:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna torsdag morgon..Har du börjar jobba än eller? Så skönt det är att vara sjukskriven & bara rå om sig själva & lillen i magen..Kram på dig

2009-09-10 @ 08:16:49
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0