Äntligen fredag !!!


"Den som inte har tid med fysisk aktivitet måste förr eller senare avsätta tid för sjukdom"

Den här bilden och texten fick mej att tänka till, det är ju faktiskt rätt och jag måste börja komma igång med att träna!! Har jobbat nu på morgonen efter det så har jag varit hos naprapaten med min onda nacke och fy .....an va han gjorde illa mej för i dag blev det akupunktur, blää.

När jag var klar så passade jag på att handla lite gott till kvällen och så lyxade jag till det och köpte Thai mat till oss som e hemma ( så slipper jag laga mat i dag ), så nu behöver jag inte åka nånstans nåt mer i dag.


Nu ska jag faktiskt lägga mej en stund för jag har varit vaken sen kl 03,00 så jag är rätt mör.
Tänkte jag skulle titta på den här som jag precis hyrt


Ha nu en riktigt mysig fredag!!
kramar från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0