Good morning sunshines !!!


Har varit urusel på att uppdatera men jag har bara inte hunnit. Jag har hållit på med mina barns fotoalbum dagarna i enda och är långt i från klar , :(  Jag släpade ju ner alla foton från klädkammaren till vardags rummet och jag vill inte ha det stående där så det är bara att plita på , just nu så  ska jag börja sortera upp bilderna i ordning från -96 men som tur är så finns det inte så mycket pappers bilder efter -99 men det tar tid i alla fall .
På onsdag så är det dax igen för dessa olidliga tidiga mornarna för då ska jag börja jobba igen, men med blandade känslor förstås. När jag är hemma så får jag ju lite nytta gjort i hemmet men å andra sidan så ska det bli skönt med lite vuxen sällskap!

I dag så var jag in på hm´s hemsida och beställde dessa plagg, ska bli spännande att se om dom passar




Har ju sen tidigare en order som ligger med dessa plagg





Dom sista skorna ska få bli jobbskor för det e så mycket skönare att gå i kilklackar
Ska nu alldeles snart ila i väg till kiropraktorn , har haft sååååå ont i nacken och örat så jag misstänker även en öroninflamation, men det får vi kolla senare jag fortsätter med mina värktabletter.
Efter det ska jag ta mej till ÖB för att köpa några nya svarta album för två är fulla och så behöver jag några nya pennor, sen ska jag hem till mina foton igen.

Ha nu en underbar dag!!
kramar från mej

Kommentarer
Postat av: Albin

Gillar du att resa? Vill du hitta nya platser att åka till, nya saker att göra, då borde du garanterat följa min blog på www.bloglovin.com

och tipsa gärna vänner och famij så gör dig mig en stor tjänst !!

är du intresserad så kan du lämna en komentar, annars gör du inget !



Senaste inlägget: varför hyra rum på hotell istället för att hyra en hel ö för dig själv !

2009-09-14 @ 14:38:32
URL: http://aroundtheword.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Du kommer va strålande snygg när du komemr tillbaka till jobbet ;) Kul att du skriver ibland iaf retas

2009-09-15 @ 14:05:44
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0