Ledig lördag !



I dag har jag varit ledig och solen har gassat på oss och det har varit riktigt skönt!!
I morse tog jag lite sovmorgon och sen tittade jag klart på filmen jag hyrde i går men den va lite seg faktiskt!
Eftersom solen sken så passade jag på att tvätta våra lakan så jag kunde hänga ut dom!!
Jag har också hunnit med att fixa lite med mina foton!
Vid tvåtiden började Flisan tjata om att få skjuts ner till byn för hon skulle träffa en kille där så jag fick fixa till mej lite snabbt och rafsade ihop en inköplista och tog hyrfilmen med mej och åkte !! Medans Felicia ( Flisans klasskompis ) och Flisan var och träffade den där killen så gick jag och handlade och när vi var klara så skjutsade vi hem Felicia . På vägen dit så åkte vi förbi våra vänner Järker och Fia och dom satt ute så vi svängde in och sa hej !! När vi va på väg hem så bestämde vi oss för att beställa pizza eftersom det bara va vi två i dag så sagt och gjort så beställde vi två calzone!


 You go Jannike! Jag tycker att du e stenhård!!

 även Ctarina Hurtig tycker jag e skit duktig som vågar

Just nu håller jag på och städar och ska försöka slänga ett öga på kändisdjungeln undertiden och sen blir det Royal Pains , den serien började ju bra förra veckan tycker jag


Ha nu en riktigt skön och mysig lördags kväll!!
kram kram


Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.Var ett tag sedan.Allt bra med dig denna måndag..Allt är bra med mig..har nyss kommit hem från Ullared så trött man är..så det är skönt att vara hemma & slappa nu.kram

2009-09-21 @ 15:36:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0