Ledig onsdag :)



 
I dag åkte jag i väg iklädd jeansjacka , overzise tröja hm, svarta tights med dragkedja hm , kilklacks stövletter din sko samt väska birkin.
   

I morse var det relativt ok här hemma men ingen morgon utan att Oliver och Felicia ryker i hop... :( man blir ju lite less faktiskt.
Själv hade jag en tid till vår husläkare på Husläkargruppen i Uppsala , en privat vårdcentral och jätte mysiga lokaler, självklart bra läkare också. Jag var där och fick anti inflamatoriska värk tabletter till min nacke som inte vill bli bättre så jag hoppas att det här kommer göra susen. Man kan ju inte gå hos kiropraktor en gång i vecklan för då blir man ju ruinerad!!
När jag var klar så va jag och åt lunch med min kära man och sen tog jag en repa inne på ica. Nu ska jag plocka fram mina foto album igen och fixa lite med dom eftersom jag är ledig några dar.
Innan jag sätter fart med korten ska jag faktiskt sätta mej och dricka en latte och äta en bulle och läsa mina tidningar
    

I lördags hade vi ju gäster och det va jätte trevligt och min svägerska hade gjort jätte goda snittar och potatis bakelser som vi åt till grillad fläskfile och till efterrätt gjorde jag pannacotta och klädseln i lördags fick bli enkel och bekväm eftersom jag va så trött att jag orkade inte med en massa piffande
 
Denna dag kom hela rubbet från hm faktiskt till och med skorna , halsbandet däremot vet jag inte , tror jag fått det .
I går kväll så jobbade jag och jag och Marie tog bilder i gaten vid vår sista avgång, så trött och ont i fötterna men ett foto blev det men inte så himla bra då....


 

Tog några bilder på mina fina liljor!
Hallen har också fått en ny blomma , hjärtan på tråd


Nu ska jag kila i väg och gjöra det jag ska så ha nu en jätte fin onsdag!!!
kramar från mej

Ps. ta och kolla in Niclas Wahlgrens nya cd Plommon , han e ju så duktig !!!

http://www.youtube.com/watch?v=yq2NLfhChy8


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Här är det 10 grader så det är inte så jätte varmt men varmare än vad ni har det..Hoppas att du får en skön torsdag.kram kram

2009-10-01 @ 09:45:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna

Hello sweet Vilka fina bilder.

Snygg tjej vid Gaten, Vem är det? :)

Har en förkylning som heter duga..Har nog aldrig varit så här förkyld någon gång. Tänkte på Flisan.. Men det får bli en annan helg. Krama henne.

Hur känns det att jobba igen? Kan inte du och jag ses snart. Fika, lunch eller middag på stan.



Kramizar till alla

2009-10-01 @ 14:18:24
Postat av: Anonym

anna-

Gumman ja vi måste försöka planera in nåt snart!

puss o kram

2009-10-01 @ 17:13:52
Postat av: Anonym

anna-

Gumman ja vi måste försöka planera in nåt snart!

puss o kram

2009-10-01 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0