Måndagen är nu till ända och snart e det dax att sussa!!!



Hittade denna bild på äldsta dotterns Ko samling, härlig va! Hon får minst en ny ko varje födelsedag och jul!!!
Nu börjar snacket gå om komönstrad bil, hihi
I dag har det varit en ny skoldag och den har gått ganska bra, Flisan ringde mej vid 13 tiden och ville hem för hon hade huvudvärk och ont i magen ...??? Bara nån timme tidigare hade Marre varit tvungen att åka och hämta ett av sina barn för hon va sjuk men jag vet inte om det har nåt samband. Det har i alla fall inte varit några bråk från Felicias sida än så länge , peppar peppar..... däremot så e dom andra ungarna i klassen riktigt taskiga mot henne så skolan måste koppla in mobbing teamet, vore ju skönt med lite lugn och ro nu snart och framförallt att få slippa oroa sej !!!
Amanda lyser fortfarande med sin frånvaro men i morgon ska hon komma hem har hon sagt!!!!! Ja iofs så har hon inget val för hon får inte va borta mer nu:( !!!
Storgrabbarna jobbar på så det ryker i knutarna och Oliver lunkar på som vanligt, skola och häng efter skolan , hehe. 
I dag har jag lyckats ändra en tandläkartid åt Robin och fått en tid till öron, näsa, hals så han får kolla upp sina hals problem! I morgon tänkte jag att jag skulle försöka boka in influensa vaccineringar ,åtminstone för oss med astma! Övriga dagen i dag har gått åt till att grov sortera alla foton så jag åtminstone har ett hum om årtal, men skämmas borde man för jag har hittat foton som jag inte ens vet vilket barn det föreställer,pinsamt ( får hopas att det inte ens e mitt barn, ;). Jag har i alla fall gjort färdigt ett album nämligen våra bröllopsbilder, hihi vi har varit gifta i 16 år ( har faktiskt gjort ett album tidigare men som försvann i en flytt tillsammans med en massa andra foton så jag har skrapat i hop nya bilder bara)
 





Lite suddigt men ni kanske förstår hur jag tänkt i alla fall
Hittade ett jätte ballt lim som om det får torka innan man sätter det mot underlaget blir som post it men om man lägger det emot när det e blött så fäster det permanent.
I söndags såg vi äntligen färdigt " män som hatar kvinnor " , vi va ju tvugna att lämna bion när vi va och såg den , faan va bra den va på ren svenska!!!!
Perfekt göromål en söndag när man inte e riktigt alert, hihi Lördags festen va trevlig men hård !!



Nu återstår bara en stor godnatt kram från mej och sov sött !!!!
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0