Tisdag=fixardag



I dag har Flisan och jag varit på vårdcentralen , Flisan har tagit prover för laktos och  gluten intolerans och jag har kollat mitt öra. Hennes har vi så klart inte fått svar på men jag fick örondroppar , tack och lov så var det inte öroninflamation!
Jag har fixat min uniform, tagit fram skor och nylonstrumpor, bytt handväska till jobb väska fixat mina naglar och mina fötter , tvättat och alldeles snart ska jag ställa mej i köket och göra pizza men dessförinnan ska jag försöka hinna med att limma in lite bilder i ungarnas album som jag började med i går kväll, jag tror det var Robins 6års dag, hehe
Efter maten ska jag torka golven och sen så måste jag väl i säng för jag ska upp 02,30.
Tyvärr så blev det inga bilder just nu för min %&¤#"/()=?) telefon funkar inte att ladda ner bilder från !
Ha en riktigt mysig tisdags kväll nu med Idol och kändisdjungeln, hihi
kramar från mej

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen

Jag känner ingen med den energin du har. Du är helt fantastisk. Krama alla dina från mig och lycka till på jobbet.

Kram

2009-09-15 @ 23:59:44
Postat av: eVis eVis

Du är så superstrukturerad tycker jag. Håller fortfarande på att lära mig själv att bli det - sen att föra över det på resten av familjen är väl bara önskedrömmar :)



Lilldottern har haft det tufft i sommar - utbrott som gick över till att hon började slå mig (konstigt nog bara mig) så nu har vi satt igång ruljansen med skolpskykologen. Hon sa att hon ville göra några tester på lilldottern. Vi pratade om det vid frukosten idag och lilldottern (mitt lilla hjärta) undra om hon skulle få ta sprutor och så .. ler men det slipper hon jue. Så nu får vi se hur det barkar vidare här hemma hos oss.



Snart får du avslöja vilket bolag du jobbar för så jag kanske kan hälsa på dig när jag är på Arlanda nästa gång - ser ut att kunna bli lite jobbresor för mig i höst :-/



Kram hoppas det gick bra på jobbet :)

2009-09-16 @ 09:58:28
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: annika

Anna- Tack älskling!! Fick ditt nya nr på sms tidigare så du vet att det kom fram! Självklart ska jag hälsa alla!!! Puss puss

2009-09-16 @ 19:04:22
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Anna

De va bra.. Kolla om det kom fram till flisan och manda oxå.. En del fick och en del icke??

Jätte stora kramar till er

2009-09-17 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0