Torsdagen äntligen till ända



Dagens klädsel till jobbet var inte direkt den gamla vanliga uniformen för i dag hade vi utbildning på skolan i ytterligare ett inchecknings/gate system som ska börja användas på onsdag (man får inte många dar på sej när det ska läras nåt nytt). Så i dag blev det jeans tights från hm, oversise tröja hm, kavaj Zara och over knee stövlar från i vintras då inköpta i Täby centrum nån stans kommer inte i håg var exakt ( undrar ni vad jag håller i handen så är det fodralet till min LG Prada telefon ).
Just nu känner jag att det nya systemet känns lite rörigt och att det är tur att vi bara ska använda det till ett bolags avgångar, men det brukar ju ge sej!!
Vid lunch tid så pratade jag med R som berättade att Flisan gått hem från skolan pga sååååå ont i ryggen och efter som hon haft en tidigare skada i ryggen samt en bakterie infektion i skelettet förra året så åkte hon och jag in till Ackis för att kolla upp det och vi var väl inne vid 17 tiden efter en snabbis till Mc Donalds.


Och nu dryga åtta timmar senare så vet vi att det förmodligen bara är muskulärt och i alla fall ingen bakterie infektion . Det var länge sen som vi behövde sitta och vänta så här länge men nu är det gjort och lill damen har fått ett expert utlåtande och är nöjd och glad och har precis somnat som en klubbad säl, hihi I dag fick vi i alla fall träffa en jätte trevlig läkare och den gulligaste sköterska som jag mött, vilket gav lite solsken till all väntan!
Själv så ska jag bara hänga upp lite rena handdukar i badrummet och sen så ska jag nog följa Felicias exempel, hihi. I morgon får Flisan va hemma men jag ska vara på skolan straxt efter åtta  så nu vill jag bara önska god natt och sov sött!!!! kram kram

ps. Tror jag glömt att raportera hur Olivers tävling gick i Skåne förra helgen. Han kom trea för motorcykeln bara
vägrade fungera och då fick han köra en av tjejernas vilket inte alls e samma sak , men jag tycker att han ska vara nöjd med sin insats!!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.Allt bra med dig denna fredag..Här är allt bra..Vill önska dig en skön helg med familjen.kram kram

2009-09-25 @ 14:36:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag.Skoj med bjudning..Hoppas att det blir trevlig kväll..Ha en skön lördag..kram kram

2009-09-26 @ 15:43:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Allt bra med dig denna osndag.Här är solen framme men inte så varmt..Hoppas att du får en skön dag,kram

2009-09-30 @ 09:51:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0